FANDOM

Ez a cikk a TV-s szereplőről szól.. Utána nézhetsz még a Képregény Sorozatosnak,Assaultosnak,Szociális Játéknak,Út a Túlélésheznek vagy A Kijutásnak, társaiknak, vagy a színésznek.
  Rick Grimes
Hetedik evad rick grimes.png
Színész Andrew Lincoln
Nem Férfi
Kor Késő 30-as, korai 40-es
Munka Sheriff Helyettes a King Megyei Sheriff Állomáson (Az apokalipszis előtt)

Korábbi Csoportvezető (Az apokalipszis közben) Volt Rendőr Alexandriában (Az apokalipszis közben)

Vezető Alexandriában (Az apokalipszis közben)
Család Lori Grimes - Volt felesége (Elhunyt)

Carl Grimes - Fia
Judith Grimes - Lehetséges lánya
Jessie Anderson - Barátnő (Elhunyt) (Névtelen) - Férfi kuzin (Névtelen) - Apja (Elhunyt) (Névtelen) - Nagyapja (Elhunyt) (Névtelen) - Anyós (Elhunyt)

Michonne - Barátnő
Első megjelenés "Múló idő"
Státusz Életben
Élettartam "Múló idő"-tól a jelenig
Származás Kaukázusi-Amerikai
"Csinálhatod a szemem láttára. Szétzúzhatod a kezemet. Már mondtam a múltkor, hogy végzek veled. Mindannyiótokkal. Talán nem ma, talán nem is holnap, de semmi sem változtat ezen, semmi. Már most halottak vagytok. "
—Rick Negan-hez[src]

Rick Grimes egy főszereplő és túlélő az AMC-s [[The Walking Dead (TV Sorozat)|The Walking Dead]] sorozatban. Ő egy kisvárosi zsaru volt King County-ban, akit lelőttek így kómába került, és amikor felkelt egy zombi apokalipszis-ben találta magát. Atlantába utazott, hogy megkeresse a feleségét, Lori-t, és a fiát, Carl-t, akik Rick legjobb barátjával mentek el Shane Walsh-al, hogy keressenek egy biztonságos helyet. Miután megtalálta a fiát és a feleségét, fokozatosan veszi át a vezető helyet, hogy túléljen ebben az újonnan alakult zord világban.

Áttekintés

Rick King County Sheriff Állomásán dolgozott, King County-ban, az ő legjobb barátjával Shane Walsh-al. Megsebesült és kómába került, amikor az apokalipszis elkezdődött. Amikor felébredt útra indult, hogy megkeresse a feleségét, Lori-t, és a fiatal fiát, Carl-t, és, hogy kiderítse, hogy mi folyik a világban.

Személyiség

Rick általában nyugodt, okos, és jó barát. Az apja ragaszkodott hozzá, hogy erős legyen, hogy megtudja magát védeni ha felnő, ez sok sztresszel jár magára és a csoportra nézve. Rick legnagyobb hibája az, hogy rejtélyes képessége van. Mindent magára vállal, még azt is amit nem ő tett, és ezt lehetetlen "űberelni". Gyakran Lori és Shane jár az eszében. Annak ellenére, hogy már magára vette az ők hibájaikat. 'S már megbarátkozott azzal a tudattal, hogy már ő a vezető.

Ő megmutatja, hogy hitetetlenül jól védi a csoportját, és akármilyen fenyegetés tartja őket fogságban, mindig kijutnak, és segítenek más csoportnak is. 'S így tudnak ők biztonságban élni. Van egy elve, miszerint mindenkit megkell ölni aki fenyegetést jelent neki, és társainak. Ezért volt kénytelen megölni Shane-t. Ennek ellenére, Rick nagyon jól tudja használni vezetői, és harci képességeit is, egyaránt. A csoport több hónapig életben is maradt Hershel Greene farmján, ahol volt menedék, étel, és gyógyszerek. 'S a Nyugat-Georgia Bűnügyi Létesítmény-ben is nyugodtan kitudták húzni télig.

Megölt áldozatai

A lista akiket Rick megölt::

Kapcsolatok

{{Scroll-1|

Lori Grimes

{{Quote|Szerettelek, szerettelek,

Érdekességek

  • A Rick név a "Richard"-ból származik ami német, francia, és angol eredetű. Jelentése "erőteljes vezető".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki